söndag 12 februari 2012

Gokväll......!!!

Varit en solig och fin dag...vilket jag knappt märkt ngt av....:)

Var på mysfrukost hos Anki i morse!!!

Sen raka spåret därifrån..till NÄL...varit där hela dagen...det bestämdes idag att Josefine skulle opereras..och att dom skulle ta bort blindtarmen.

Jag var med henne ner till operation...och tänk jag fick följa med in...ta på mej rock och hätta på huvudet...sedan var jag med inne på operationssalen..tills hon hade sövts.

Måste säga...att det var en märklig och underlig känsla...att se sin älskade dotter ligga där..och vara helt i händerna på ngn annan!

Allt har gått bra..och hon är tillbaka på avd nu ikv....

När jag lämnade Näl..åkte jag direkt hem till Pia..där jag blev bjuden på så god middag!!! Tackar för det!!!
Sen därifrån och hem till Lisa...där var det kaffe och även ett glas rött!! Tackar för det..också!!!

Nu när Wallander är slut..skall jag lägga mej och läsa...skall bli så skönt!!!
Varit en hektisk helg!!

Jag önskar er alla..en riktigt god natt!!
Hoppas att ni sover gott..och drömmer sött..och att natten är snäll mot er!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken helg du haft. Hoppas dottern blir bra snabbt nu.
    Önskar dig en god natts sömn för det kan du nog behöva.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika