fredag 13 januari 2012

Tjugonda Knut....och Fredagen den 13:e....






Hej på er.....!!!
Vilken dag..underbart väder...solen skiner..kan inte bli så mycket bättre!!!

Startade dagen..med frukost tillsammans med älskade Yohanna!! Hon hade med sig färska frallor..som vi avnjöt..och inte bara det..hon hade köpt några extra!! Tackar för det!!
Fick hjälp av henne att vända mina fönster..både i sovrummet samt köket..så att jag kunde putsa dom! Blev såå rent..tack för den hjälpen!!
Jag har ju sådan svindel..så jag kan inte ens titta på..när hon vänder dom...!

Annars idag..ja dels är det ju Tjugonda Knut..men inte bara det..även fredagen den 13:e.....
Idag blir en riktig slappar dag..har ingenting planerat..och kan vara såå skönt ibland!! Skall bara njuta och ha det gott!!

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!
Dagen idag..är fortfarande ett oskrivet blad..så fyll bladet med någonting..som du är bäst på...ta vara på dagen..skapa och fånga den precis..så som bara DU kan och vill!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Anniika

6 kommentarer:

  1. Vad gott med mysig frukost och besök.Härligt att fönstrena är fixade.Ha nu en mysig och skön fredag söta du .Mys och njut ha det bara gött.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för kiken Annika! jaa man kanske ska slå på datorn på möran där...hihihi..Inget att skratta åt när man väl ligger där men ändå! Oj har du fått fönstren putsade då va gött att ha gjort det(I solskenet)...Ha en go helg gumman... Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Skönt att få hjälp att vända fönster om du har så mycket svindel - är det långt ner till marken? Eller är det bara tanken....
    Ja, tänk att solen tittade fram idag igen och imorgon sägs det att det ska bli samma. Fantastiskt!
    Fast jag vill ha snö i alla fall. Fast nu bööörjar det kvitta lite grand....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. tittar in o önskar dig en trevlig helg ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Fina foton! Ha en skön helg. Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Kikar in och önskar dej en härlig helg :)
    Skönt med rena fönster.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika