lördag 28 januari 2012

Mysig dag...och kväll...!!!

Gokväll på er....!!
Idag har varit ännu en mysdag...!!
Efter tvätten i morse...gick jag ju hem till Lisa..vi mumsade och åt..frukost...älskar verkligen nybakade grova frallor..mmm..

Efter det gick vi en sväng på stan..kikade lite i affärer..och givetvis blev det en lördagsfika..på stan!!

När jag sedan kom hem..dammsög jag..strök all tvätt...och sedan på med löparkläderna och gav mej ut en sväng.
Gick såå bra..tror att jag hade kunnat, springa hur långt som helst!!

Nu ikv...var jag hos Lisa på tacos...och vin..så gott....



Efter maten..var det kaffe och choklad.....
Så mina vänner...jag har haft en såå mysig lördag..bara haft det bra!!!

Jag önskar er alla... en riktigt God Natt!!!
Berätta för någon..hur mycket du uppskattar/tycker om/älskar vederbörande.....ge denne/denna någon en extra kram ikväll!!!
Somna eller skiljs inte som ovänner...för som DU vet...livet kan förändras i ett slag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Härligt !!!
    Tänk att man ALDRIG tröttnar på tacos....
    inte bara fredagsmys det funkar alla DAGAR :-)
    Hoppas söndagen blir lika bra .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med Bittan Tacos tröttnar man nog aldrig på !Bara så härlig lördag.Ha det bäst vännen.Kram Rita ♥

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika