lördag 28 januari 2012

God lördagsmorgon....!!!

Men..det är ju lördag idag...och jag är uppe strax innan 07.....phu...
Tvättar...kan ni tänka er..har bytt dag...eller??..nej då..det är bara tillfälligt!!!

Tja..hur ser vädret ut att bli idag..då..?? Ser ut att bli ännu en grå dag..och är ett par minus...

Om en stund skall jag hem till Lisa och äta frukost...går vägen om Einars först...och köper färska frallor...mmm...såå gott!!!

Annars får jag se...vad dagen har att erbjuda....!!

Jag önskar er alla...en underbar lördag!!!

Den dagen du blir äldre..och sätter dej ner och funderar över ditt liv.....ångra då ingenting som du gjort!! Utan det du kan ångra....är det du INTE gjort!!
Så njut..lev...och ta vara på livet!!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Färska frallor är väl fantastiskt gott.
    Ha en bra lördag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Färska frallor och frukostsällskap! Kan det bli bättre?
    Titta in hos mig, där finns något till dig!
    Njut lördagen min vän!
    Kraaaam!!!! / Maria

    SvaraRadera
  3. Åh! det är något jag önskar att jag skulle vara uppe tidigt men med mina sjukdommar är det trötthet som gäller....mysigt med nybakade frallor och trevligt sällskap...

    Ha en mysig dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  4. Hej på dej! :o)

    Kloka ord här hos dej! Jag brukar säga: Att ångra saker är det mest bortkastade man kan ägna sin tid åt. Gjort är gjort, går ej att göra ogjort! Bara lämna bakom sig och se framåt i stället. Det finns inga misstag, bara nya erfarenheter.

    Vad härligt med nybakade frallor till frukost. Vi har -16. Gnistrande vitt och en lite blek vintersol. Skickar lite av det över till dej :o)

    Hoppas din lördag blir alldeles fantastisk!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  5. På knyppelkursen i onsdags fick vi gott bakat från just Einars!
    Japp, det är grått idag, det är liksom inget väder alls.
    Jag var uppe tidigt men råkade somna till ett par timmar.....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter gott med nybakat till frukost.

      Klokt inlägg............bara så svårt att leva upp till ibland.

      Ha det fint,
      Kram från Anneli.

      Radera
  6. Hejsan!

    Mums att starta dagen med nybakade frallor:) Nu har jag äntligen fått tillbaka min matlust, inget kul med kräksjuka...bläää.

    Ha en fortsatt härlig helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika