tisdag 10 januari 2012

Ännu en......

Nu på morgonen när jag loggade in...såg jag till min förvåning..att jag fått ännu en award!!!

Så TACK Cathrine..med den härliga bloggen " Huset i Backen "!!!!



Liebster betyder "käraste"...och denna award ges till dom som har minder än 200 följare/prenumeranter.

Som ni vet har jag ju redan fått en...så jag gör så här...istället för att nominera 5 till...så säger jag...
Jag ger er alla..som kikar in hos mej...en sådanhär award...oavsett hur många följare ni har!
NI är alla värda den. För vad vore vi här i blogglandia..utan våra läsare!!

Idag ser ut att bli en fantastisk dag!! Snön ligger vit på taken..och endast tomten...
Nej skojar bara!!!
Men jag har snö...är såå vackert..med så där lagom...kallt har vi också..ca -8c.

Idag blir det först vårdcent i Ljungskile..för att få min B12-spruta...sen vidare till Göteborg!
Skall träffa Anki..skall bli såå kul!!!

Sen på hemvägen blir det IKEA igen..har kollat så nu har dom fått in bordet...så nu blir det bord och även en ny matta!

Jag önskar er alla... en underbar dag!!

Ge någon okänd ett leende..eller säg ett hej...för DU skall veta..det kan göra hela hans/hennes dag!

Eller varför inte prata några ord..vi är lite dåliga på det...tror vi är rädda för att den andre skall tycka att man är lite konstig!

Men jag är som min pappa(så som han var)...Jag pratar med alla..oavsett om jag känner dom eller inte!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Jaa Annika! Visst är det kul med awarder,fått två jag men visst vill man att alla sina goa vänner ska ha den...ja vilket fint väder vi har.Kul med lite vitt..Skoj att komma till IKEA! Ska snart dit o handla.Blir ju Jönköping då! Har du Jessica med bloggen änglarum som vän? Har för mej det...hon vill ha en träff undrar om det vore möjligttro?? framåt våren...Bara det att jag har ju inget lokalsinne,vet ju ej vilket håll man åer ibland,hihihi...Kramis Gunilla (Tror vi har många gemensamma va?)

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!
    Hittade dej hos Brunkullan och håller helt och hållet med dig i dina 7 sista rader i inlägget. Jag är precis likadan - ett hej, ett leende eller en liten kommentar gör så mycket. Har haft samma tanke som du att de kanske tycker att man är konstig, men det är nog bara vi själva som tror.
    Du gladde mig med ditt inlägg skall du veta.
    Kram på dej och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. hehe sånn er jeg også...prater i vei..))

    klart det er bedre å dra til Sverige, jeg elsker jo å være der...enn å være hjemme å rydde ut jula...har ikke noe hast med rydde rydde rydde jeg..)) enda ikke ferdig med å få ut jula..))

    Ha en fin dag..i det vakre vinterværet..))

    Klem

    SvaraRadera
  4. Kikar in för att säga hej och grattis till awarden:)
    Ha det gott!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!
    Skäms för jag tror inte jag tackat dig för awarden!!! Känns väldigt fint att få den så tusen tack för den.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Lycka till på vårdcentralen och ha en mysig dag i Götet vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika