tisdag 13 december 2011

Tisdagskväll......

Gokväll på er......!!

Sitter och myser i soffan...så skönt att bara ta det lugnt och titta lite på tv:n.
Nu blir det strax " Halv åtta hos mej ".

Idag har jag fikat med  Marianne..så mysigt.
 När vi skulle gå..tog hon upp ett litet paket till mej. I det låg den en julgranskula..som hon hade gjort själv!!!
Såå gulligt! Så nu hänger den i min gran..och varje gång jag ser den..kan jag ägna henne en tanke!!!

Sen hämtade Yohanna mej..så vi var en sväng på Torp. Köpte julfrimärken..så nu har jag skickat mina julkort!

Nu på sen em..har jag varit hos Pia på en fika...hon har öppen spis i sin lägenhet..som hon eldade i. Det är verkligen en mysfaktor!!!

Nu skall jag kika på tv.
Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Njut av kvällen..lägg alla måsten åt sidan..och umgås med dina nära och kära...spela ett spel..titta på tv tillsammans..eller sätter runt bordet...ät en god macka..och drick en kopp te..kaffe..eller varm chocklad...eller varför inte..lite glögg och pepparkakor!
Är ju inte meningen..att du skall vara helt slut..när julen är över...så njut här och nu!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön och mysig dag.Önskar dej en fin lucia kväll vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, en handgjord kula från en vän! Vad fint!
    Kram! Och tack för dina alltid så fina positiva ord hos mig!!!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika