torsdag 24 november 2011

Gokväll på er......

Antar att ni pysslar och fixar inför advent och även julen!!!

Idag skulle det bakas vörtbröd här...hmmm...el var det verkligen idag???

Ha ha...som ni förstår blev det inget av med det!!!
När jag satt hos frissan..fick jag ett sms av Annika...om vi skulle ses på en fika...

Självklart...det är mycket trevligare än att baka vörtbröd.....såå vi tillbringade dryg två timmar på Lejas...bara såå mysigt!! Har alltid massor att prata om!!

Håret blev jättebra...tänk vad det gör med dessa blonda slingor!!!

Sen har jag träffat Josefine och Niklas en sväng...lika mysigt som alltid!!

Passade på att ta ett par bilder...men blev innnte såå bra....


 Ja du Anki...som alltid så vet du vad jag tänker på, när det gäller granen på torget...hihi
Är en händelse som vi kommer att bära med oss och skratta åt hela livet.....

 Nytt för i år..är belysning på våra broar...men som sagt dåliga bilder....

Även dessa röda bollar är nya...


Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig kväll!!!

Jag skall krypa upp i soffan..och titta på "Halv åtta hos mej"

Var rädd om det du har i din närhet, för som du vet..livet kan förändras snabbt...så därför...skiljs eller somna aldrig som ovänner!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Halloj Mysan..Härligt att få snofsa till sig efter allt du kämpat dig igenom. Förstår att du blev fin såklart.Du var glad att du har nån stake att testa jag kommr inte ens åt mina bakom alla dessa jkl kartonger och tunga är dom så jag får inte ens bort dom. Ja nu var de sagt,hahaa. Men baka också, de var bra att du tog dig en fika istället. Och bordet sen, kanonsnyggt. De var verkligen ett kap. Tänk så mycket fint du kan göra med de. Nää du nu ska jag också se på samma som du och lata mig lite. Ha de bäst hjärtat..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ett julpynt ännu, har helt enkelt inte hunnit. Och brukar inte ta fram innan första advents helgen. Är så mysigt med alla ljus i fönstren när man bor så här som vi mitt ute i skogen. Har äntligen lite bloggtid och sitter här och tar mig en runda. Missa inte min juldukning i helgen! Tack för alltid lika gulliga kommentarer!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej Annika!

    Vad roligt att du tittat in och kommenterat hos mej. Tack snälla du för det!

    Tror de där gardinerna blir riktiga storsäljare :o) De är ju både fina och prisvärda.

    Tänkvärda ord du avslutar ditt inlägg med. Man ska aldrig ta något för givet. Nu är det som gäller :o)

    Klokt val av dej att träffa vänner i stället för att baka :o) Inget bröd i världen kan slå det :o)

    Jag njuter en stund till av dina mysiga bilder innan jag går.

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig dag! Härliga bilder! Tack för dina alltid fina ord!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. Hallojsan annika!!

    Så du har varit och snyggat till dig idag! Så mysigt att få sitta i stolen och bli omhändertagen en stund!!

    Julbelysnigen gör en hel stad..skulle inte vilja vara utan den trots att det nog kostar en hel del i energi!!

    Ha det gott och kram till dig!!//Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika