torsdag 24 november 2011

En månad kvar......!!!

Tänk tycker inte det var längesedan jag skrev att det var flera månader kvar tills jul.
Men nu..är det bara en månad kvar...otroligt!

Tittar jag ut...så kan jag se solen mellan molnen...blåsten som var inatt..har lugnat sig. Det ser verkligen inte ut som om det är höst//vinter ute!

Igår testade jag mina ljusstakar...den svarta som jag köpte förra året..och verkligen älskar. Fungerar inte!!! Trots lampbyte...osv...så det blir att köpa en ny. Å andra sidan...tror jag att jag själv..skulle kunna sälja ljusstakar..hmm..har en del..hihi

Idag blir det besök hos frissan skall klippa mej och bleka slingor...sedan efter det..skall jag hem och baka lite..bl a vörtbröd...eller skall och skall...hihi...men det är iaf tanken!!

Bordet som Lisa fixade igår..med bara liiite hjälp av mej.....ser ut såhär!!!




Tänkte pynta liite i lådorna..nu inför julen...är såå nöjd med detta bord!!!

Jag önskar er alla...en mysig dag!!! Var rädda om er och varandra!!

" Lyckan beror inte på hur lycklig du är.
  Utan hur lyckliga andra är, på grund av dej! "
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Halloj Vännen
    Tack för din rar kommentar :)
    Jättefint bord du köpt ,spännande att pynta i de.
    Skönt att gå till frissan en ren njutning.
    Ja du baka ja...köpte jäst igår..får väl se om den hinner gå ut i datum innan de blir nått gjort.
    Ha en fin dag.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint ordspråk! Så fint bord också!! Kul med lite nytt! Lycka till hos frissan,japp jag är nöjd tills nästa gång,hihihi..Jaa nu är det b-a-r-a en månad kvar,vart tar tiden vägen då?...Ha det gott gumman gillar din blogg också ska du VETA..Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej! tittar in o önskar dig en fin dag! ja du dessa ljusstakar... o så gott med vört bröd. kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika