måndag 17 oktober 2011

Undrar så....???

Ännu en gång...vad är det som händer...? Hur kan det ha blivit såhär...och hur är den/dom skapta som gör barn illa???

När jag såg nyheterna på tv:n i morse...trodde jag återigen..inte att det var sant!!
Vem vill ett litet barn på 4 år, så illa att man mördar det? Om det nu är, vad som hänt?

Dessa barn som far illa...blir misshandlade, ibland till döds...vem i he....är det som tar sig den rätten?? Att göra så mot det bästa vi har!!!
Våra barn!!??

Skulle kunna skriva hur låångt som helst, om detta ämne. Men lämnar det nu.

Hade en mysig fika med Helene!!
Sen skall jag säga...har inte gjort ngt mera idag...utan har bara varit!! Vilket jag iof sig skall förtsätta med!!!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Svep filten om dej...kryp upp i soffhörnan..läs en god bok...drick ngt varmt..tänd lite ljus..och bara njut!!
Detta är livskvalitet..och det gäller att ta vara på det lilla i vardagen!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Så fruktansvärt....knyter sig verkligen i magen på en när man hör om detta! Hoppas allt är bra med dig vännen! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör fruktansvärt ont när barn far illa!!!! :(
    Ikväll gör jag precis som du säger... har krypit upp i soffan med en kopp te och några av mina härliga barn! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Ja så jävla sjuka människor som gör något sånt!!!! Blir så ledsen. Så ofattbart:(

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Ja, det är så otäckt. Och det hände rätt nära där jag bor (ca 6 mil!). Man förstår det inte, att kunna bära hand på något så litet som inte kan försvara sig själv. Usch, man blir bara ledsen när man tänker på det.
    Igår fixade jag lite här hemma, men idag ska jag bara vara. Förutom att jag ska baka en kaka till mötet i morron, men det är ju att bara vara det också, haha.
    Hoppas du får en fin tisdag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika