måndag 17 oktober 2011

Godmorgon.....

Uppe tidigt idag..tvättar som jag oftast gör på måndagar.
Det mesta är redan klart..utom det som hänger i torkrummet....

Har avnjutit frukosten..och slänger ett litet öga på Nyhetsmorgon....

Idag är en gråmulen dag..känns som om detta väder..är lite tyiskt för oss här.
Regnet riktigt hänger i luften....

Så vad händer idag då....

Skall senare träffa Helene på en fika....

Är liiite stel idag, i nacke och axlar...har varit det länge..el är ju det jämt. Men är liite värre idag....
Vet inte vad det beror på...kanske vädret.
Ja ja..blir snart bättre...är ju som det är...gäller att göra det bästa av allt!

Fröken Mys..önskar er alla därute..en underbar dag!!

Varje morgon när du går upp..tänk såhär!!!
Idag skall jag göra det bästa av denna dagen...och du skall se att allting går såå mycket lättare då!!! Var rädda om er och varandra!!
Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Tack för din söta kommentar .Den värmde.Bara så himla ont att ha ont i ryggen.Önskar dej en skön start på nya veckan vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Du är alltid så positiv ändå har du själv bekymmer med massa värk...du är otrolig! tack för titten hos mej,japp denna dagen har börjat bra...Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Hoppas att du snart känner dig lite bättre!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  4. Tack söta Annika för fina ord om vårt kök!! Värmde gott!!

    Jag älskar avslutningarna på dina inlägg och jag tar verkligen till mig av dessa ord...

    Hoppas att du har haft en bra fortsättning på denna underbara måndag!!

    Varma kramar ifrån Sanne

    SvaraRadera
  5. En stor kram till dig.:-) Stina

    SvaraRadera
  6. Hej goa Mysan.. Men så otäckt med tösen, hoppas allt gott bra. Tack nu vet jag vad BC är, känner mig lite dum, hhaha. Oj har du jobbat som polis, jösses. Ett sånt där drömyrke men såklart det finns ju alltid för och nackdelar. Tycker du är toppen jag som kämpar på så. Här har det åkts bil hela helgen, var till lilla mamsen med ljus och prata lite med henne så nu känns de så bra. Men Mysan ha nu en fin vecka och var rädd om dig hjärtat...

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  7. Hej! hoppas du har haft en fin dag! nu blir det till att kika runt till er alla goingar! kramiz till dig/ Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika