torsdag 27 oktober 2011

Torsdagsmorgon......

Tänk..nu är snart oktober månad slut. och till helgen ställer vi tillbaka klockan.
Då blir det vintertid..igen. Tycker inte att det var längesedan, det blev sommartid, och nu står November månad..snart och knackar på dörren!

Har en mulen och riktigt grå dag! Är verkligen höst nu..fast tack och lov inte så kallt!
Har redan varit ute på en underbar löptur....såå skönt!!

Även avnjutit en god frukost..så nu sitter jag bara och slappar en stund!
Idag skall jag luncha med Marianne...och sedan träffa Yohanna.
Annars blir det en lugn dag....

Fröken Mys...önskar er alla en fortsatt underbar dag!!
Nu har du snart bara två månader kvar...av oskrivna blad i din bok....Så fyll den med det bästa du kan varje dag!!
Är just bara DU..som kan skriva och göra både dagen och boken till din egen!!!
Var rädda om er och varandra!!
Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Tack gumman för kiken hos mej,o tack för dina alltid så tänkvärda ord på slutet hos dej! Nja huvudvärken sitter kvar,det kan ta musten ur en också.
    Men nu har frun här bet räkningar(Tänk om man slapp dom) så nu ska apoteket få ett besök,mina mediciner för u.c är ju såå dyra så 1100 får jag räkna med idag när jag fått rabatt,hihi,,Man vet var pengarna ska ta vägen.SEN ska jag unna mej en,eller två blommor faktiskt ,tänkt länge på en sån där hjärtan på tråd för jag har ett par ställen dom skulle passa. Får väl unna mej nåt!Tack för att du finns o förgyller tillvaron..Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Mysan..Grått här med men äntligen regnfritt. Såg på galan jag med. Man har ju en del som vänner som berörts av detta. Underbar ljuslykta du fått och pajerna ser så goa ut. Har även jag varit ute två ggr redan med Fjompen och gått. Första gången halv sex i morse, för jag kan inte heller sova så bra just nu. Missar de där JB tåget lite ofta nu tycker jag. Men men de löser sig. Idag ska jag till det stora SANDVIKA shoppincenter så nu blir de farligt för lönen, hahha. Men Mysan ha nu en fin dag och att du fyller dina blad tvivlar jag inte en sekund på
    du goa vän...

    Massor av kramar Lisa

    SvaraRadera
  3. Lykken er når vi stiller klokken til sommertid..og våren er foran oss.:-) ikke like happy over å stille den nå.:.) men men...etter en vinter kommer det alltid en gryende vår.:-)

    God helg til deg..snart er den her igjen..-)

    Klem

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Åh vad det låter skönt med en lugn dag! Nu jobbar jag bara i morgon med sen är jag faktiskt ledig i dagarna tre:) Dom är behövliga;) Önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Ja, visst går tiden fort!
    Ler nästan alltid när jag läser din blogg.... ditt liv verkar så... vad ska man säga... skönt och lyckligt, kanske? ;) :) Du kan konsten att ta vara på livet, vilket jag också anser att jag gör ;)
    Ha en underbar torsdagskväll, min fina bloggvän!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika