söndag 24 juli 2011

Gokväll....

Har varit en mulen..och grå dag..blåsigt och även kommit några regnstänk...känns lite som höst..hmmm...

Jag hämtade upp Yo på fm och så åkte vi till Gustavsberg...tog en fika på Snäckan..men fick sitta inne. Efter fikat gick vi en promenad....


 Socitetssalongen...tänk att det är 5 år sedan jag hade mitt födelsdagskalas här...




 Restaurangen....

 Snäckan....

Vandrarhemmet.....


Tja..där var en liten guidning...igen..hihi....

Annars idag...sett lite på nrk1..och nu på sen em..har jag varit hemma hos Pia en sväng.

Nu mina kära vänner..skall Fröken Mys...sjunka ner i soffan och bara vara!!
Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!
" Livet är inte dagarna som passerat....Det är dagarna du minns "      Kram/Annika

1 kommentar:

  1. svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika