söndag 24 juli 2011

" Fröken mys."...

Har fått ett nytt smeknamn av Mr/Herr Mys....anammar det direkt!!!!

Godmorgon på er...el god förmiddag!

Känner att jag nu återgår till vardagen, och kommer inte att skriva så mycket mera, om det fruktansvärda som hände i Norge.

När jag gick upp i morse regnade det lite....men är uppehåll nu..men grått.
Regnade en del i går kväll..och även åskade.

Eftersom det slutade regna ,tog jag på mej löparkläderna förut..och har varit ute på en liten sväng...skönt!
Är såå skönt att springa direkt på morgonen...så är träningen gjord...

Har avnjutit frukosten...och skall strax in i duschen. Sen skall jag hämta upp Yo...och vi tar nog en tur till Snäckan....
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Har inget spec planerat...och känner att det kan vara riktigt skönt!

Önskar er alla en underbar dag!!!

Kom ihåg det jag brukar säga...."Att varje dag..är ett oskrivet blad...och att det är du själv som skriver detta..Så därför..Fånga och skapa varje dag!!!  Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hallo frk Mys... Så gulligt. Duktiga du men nu jkl ska skorna på här med. När jag äntligen har fått tag på dom. Önskar att du får en massa härligt att fylla ditt blad med idag...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt smeknamn. Visst är det underbart att bara ta dagen som den kommer när man är ledig. Tyvärr händer det allt för sällan.
    Sköt om dig
    kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Sött smekis du! Ja man tänker på grannlandet men måste ju gå vidare...Åker till Värmland ett par dagar ska bli KUL! Ha det gott vännen ♥ Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Men halloj Fröken Mys hi hi
    Kikar in o önskar dej en fin kväll med mycke mys hi hi
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika