onsdag 20 juli 2011

Godomorgon....

Sitter just nu och avnjuter frukosten.....
Varit ute på en löptur...solen skiner...och det är helt vindstilla! Fantastisk morgon...!!
Hoppas att vädret håller i sig..hela dagen!

Om en stund skall jag träffa Linda..på en morgonfika......
Efter det skall jag till Blomsterlandet..köpa några rosor som jag skall sätta på pappas grav.
Skall hämta Josefine och Niklas..runt midd tid..och då skall vi åka ut till kusten..och lilla mamma!

Önskar er alla en underbar dag!!
Ge någon okänd som du möter..ett leende..eller säg ett "Hej"...du vet...det kan göra hennes/hans hela dag!!!
Glöm..heller inte bort...att just DU är värdefull för någon!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej gumman tack för söt kommentar men du...Jag önska att jag kunde köra igång jogging,det är du bra på jag på baka,hihihi...Ha det gott på kusten,visst är vädret bra än så länge...Ta hand om lilla mamma ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja idag är det bara så gott väder.Har fixat och grejat här .Får besök idag av min bästa vän och hennes dotter några dagar.Ska bli så härligt.Ha nu en härlig dag du med.Mys och njut och bara ha det bäst söta du .Kramizar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika