måndag 18 april 2011

Vilken dag.....

Törs knappt säga det...rädd att det skall ta slut....vilken fantastisk dag!!! Strålande sol...varmt drygt +20c..bara en lätt bris...hurra..

Lunchat först med Marianne och sedan med Yo...satt ute och solen gassade..så mycket folk..som fikade...
Jag förstår att det inte bara är jag..som längtat efter detta väder!!!!

När jag kom hem..satte jag mej på balkongen och där har jag njutit nu i eftermiddag...vindstilla och varmt!!!

Älskar detta väder..ibland tror jag att jag både är född och bor på fel plats i världen!

När jag gick hem förut..var jag bara tvungen att ta ett par kort i Hasselbacken..helt otroligt vad det blommar...









Denna tiden som är nu och som kommer är ju den vackraste vi har. Synd bara att den går över så fort..och nu när värmen kommer exploderar verkligen allt!

Nu skall jag ta en kopp kaffe och sedan så småningom..sjunker jag nog ner i soffan!

Önskar er allla en fortsatt underbar måndags kväll!! Var rädd om dej....och kramas lite extra ikv....
Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga dagar du har med lunch och solnjutning. Själv fick jag jobba över 3 timmar idag. Inte alls kul när solen strålar från en klarblå himmel. Och i morron blir det 2½ timme!! Håhåjaja, haha. Överlever nog även om det är trist.
    Ha det så gott i solen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej Annica
    Vilka härliga bilder åhh va de blommar :)
    Ja de är synd att de går över så fort ...
    Ha en trevlig kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Fina bilder.

    Min reumatism har blivit värre så jag har inflammation i slemhinnorna alla leder, just nu. Det gör hemskt ont. Sedan är sköldkörteln och mjälten och lungorna på egna resor.
    Jag blir så fruktansvärt trött.
    Kram du gumman.
    Stina

    SvaraRadera
  4. Håller med dig om att den här tiden går alldeles för fort! Man blir lika snopen varje år när värmen äntligen kommer och allt exploderar!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  5. Fina kort du visar...ha en go kväll/ Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hej !
    Äntligen kom värmen , har premiärat i bikini idag :-)

    kram Bittan

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Nu har jag lagt mej till dej som följare...Ska bli spännande att följa dej nu mer ordentligt! Hahaha...Kram /Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hasselbacken ser underbar ut! I dag strålar solen igen.. tittar in och önskar dig en fin dag! kramizar Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika