måndag 18 april 2011

Sol.....

Godförmiddag........

Underbara väder...strålande sol och ca +14c..äntligen!

Startat morgonen med frukostmys...underbart!! Älskar dessa mornar....mmmmm.....

Tja sen som vanligt tvättar jag..men är strax klar.

Sen blir det lunch i solen...på stan... med bästaste Marianne.

Tror även att jag skall träffa Yo en sväng.
Annars skall jag bara sitta på min balkong och njuta av solens strålar!!!

Hoppas att solen även skiner på er...och att ni får en underbar dag!!! Var rädda om er!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja här strålar verkligen solen också, fåglarna sjunger och det är helt ljuvligt!!! Det blir trädgårdsvård idag å fika å mys. Njut du också ordentligt av denna fina dag! kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det ju bara så himla skönt.Ska tvätta här idag och hänga ut tvätten doftar ju bara så himla gott.Sedan blir det lite små fixande och pyntande.Ja sedan sitta ute med näsan i vädret och sola....Bara så härligt.Önskar dej en fin dag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika