onsdag 30 mars 2011

Godmorgon....

Sedär ja...all ernergin som jag hade igår, får jag betala lite för idag...
Har en nacke..som inte riktigt vill vara med...sitter just nu och funderar på hur jag skall kunna tvätta håret? Men..ja ja det löser sig.

Lite mulet idag, samtidigt som det ser ut som om solen försöker, leta reda på en liten lucka och ta sig ut.
-2.5c nu när jag gick upp.

Så vad händer idag..?
Skall om en liten stund iväg och klippa mej, samt att jag skall få nya slingor gjorda. Fixade håret för en månad sedan, men är för första gången inte nöjd med slingorna. Så därför skall det göras om idag.

Sen skall jag luncha med Åsa.

Ikväll kommer döttrar med respektive hit på våfflor. Skall bli sååå mysigt!!! Sällan vi får ihop det med alla.

Nu skall jag se hur hårtvätten går!

Önskar er alla en fantastisk dag och var rädda om er! För ännu en gång....." Det finns bara en som du "
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Du är så himla härlig.Du är som jag en riktig mysfia.Bara älskar dagar med guldkant .Allting går ju så himla lättare!Hoppas verkligen du blir bättre i nacken.Håller tummar och tur.Ha en fin dag bara mys och njut rara du .Kramizar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika