tisdag 29 mars 2011

Energi....

Förstår inte var jag får min energi ifrån..? Sover sämre än sämst på nätterna..och har lite problem med nacken idag.
Ändå har jag grejat hela dagen.....

Strök tvätten i morse...sen har jag bakat.....


 Morotsrulltårta...


Josefines älsklingskaka...eller var iaf...är en sockerkaka med kaffekräm och hyvlad chocklad....



 Farmors kakfat, som rulltårtan låg på. Insåg idag..hmm..hur fint det är...



 Även bakat bröd...


När jag sen utmattad..haha...sjönk ner i soffan. Ringde bästaste Lisa..så då kom hon hit på kaffe och rulltårta.
När hon gått, drog jag på mej löparkläderna och gav mej ut en sväng. Men idag var det tungt.

Nu har jag satt mej i soffan..och tittar på " Sofias änglar ". Skall i pausen ta mej upp ur soffan och fixa en macka.

Önskar er alla en fortsatt underbar tisdagskväll...och glöm inte bort den/dom du älskar!!! Säg något underbart!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna receptet på din läckra kaka om jag får? :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Vilken energi du har.Du är en riktig kämpa.Vad härligt med lite nybakat.Har också kollat på Sofias Änglar gillar det programmet.Ha det gott vännen.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. ojojoj vad du har bakat och fixat.
    Tack för recepten.....ska förmedla dem till expertbakaren i la familia, själv har jag som bekant slutat efter gräsbullarna :-)
    Ha en bra dag.
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika