onsdag 23 februari 2011

Vårkänslor....

Ja idag..har det verkligen känts som om våren...ändå är påväg! Även om det varit några minus grader, så har solen skinit..så underbart..hela dagen!!

Började dagen...med Gevalias reklam...hihi.." När du får oväntat besök " Så mysigt! Mr M kom hit en sväng och sa hej..innan jag skulle iväg...

Hämtade sedan Yo och Lina så vi åkte till tippen med saker som dom skulle slänga. Räddade en tavla..som jag ville ha!
Sen åkte vi och hämtade upp Josefine och så styrde vi kosan till IKEA. Har varit där en del nu det sista...:)

Köpte bl a vita kuddfodral, vita lampskärmar..och lite annat smått och gott!
Nästa gång blir det nytt bord till vardagsrummet! Skall bli så kul...även det är vitt!

Sen har jag varit väldigt effektiv känner jag...ringt och best tid hos tandläkaren...tvättat bilen...tvättat mattorna till bilen..fixat en del här hemma..bl a putsat fönstren i vardagsrummet. Underbart, att se ut...igen!
Så..har nog haft lite vårkänslor idag..tror jag!!!

Så nu har jag landat i soffan med en kopp kaffe...ljuvligt!
Skall bara vara..nu ikv...inte göra någonting annat än att titta på tv.

Måste bara...gnälla lite...om min vä hand...och min hö axel....handen har börjat värka en del igen..tyvärr..och lite svullen. Men jag hoppas ännu en gång att det bara är ngt tillfälligt. Vad det gäller min axel, så vet jag ju att det är dåligt med utrymme mellan ledkulan och ledkapseln. Har fått en del kortison sprutor i axeln och sista gången..sa läkaren, " att nu får du inga flera "! Så vad händer nu...? Skall till läk på tisd så jag får ta upp detta då.

2 kommentarer:

  1. Åh! vad effektiv du är jag blir grön av avund..Hoppas du mår bättre i din hand och axel. va rädd om dig!

    Ha det bra!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Hej vännen !
    Kul att man kan roa nån hihi :-) Kan meddela att den svarta klädseln drar åt sig ALLT speciellt om man virkar med lurvigt garn . Men va f.n det finns ju klädborste. Nu SKA den va svart !

    Det låter inget vidare m axeln,se till att få hjälp ! Jag vet... har gjort 2 operationer i min med en hel del komplikationer vid nr 2 , det senaste året . Började med inflammation och kortisonsprutor för snart 3 år sedan vilket gick över i en frozen shoulder .Lång historia men nu börjar jag äntligen se ett slut.Börjar så smått jobba den 1 mars .Har varit sjukskriven 1 år denna omg och 6 månader
    med frozen shoulder. Jobbade ett halvår emellan. lycka till.

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika