tisdag 22 februari 2011

Väggord.....

Har klippt mej och blekt slingor..alltid samma sak, när jag sitter där i stolen...hmm..om jag skulle låta det växa lite...el inte..en del tycker att jag skall låta det växa ner lite..men jag då?
När jag satt där funderade jag lite..äsch..nej klipp mej. Så nu är det ungf som det brukar...
Är kanske så att eftersom jag hade så långt hår..i så många år..så har jag tröttnat!
Fast klart kanske skall spara ut det nästa gång..hihi.

Undrade idag vart mitt paket från HoM tagit vägen så jag ringde. Det är levererat den 14:e sa damen jag pratade med..här får du ett kollinr....sagt och gjort..begav mej till Willy´s , sa att jag inte fått ngn avi..men hade ett kollinr...det slogs på datorn, och tre stycken stod och rev sig i huvudet.....
Finns inget paket...el jo..det gör det..el...till slut hittade dom det..men finns inga siffror på paketet som dom skulle slå in. Hmm..jag måste ringa sa den ena exp..sagt och gjort..hon fick några siffror..men icke..stämde inte!
Men paketet är ditt..men hur skall vi kunna lämna ut det...phu...svettig..vem..jag? Inte alls....
Till slut kom den ytterligare en exp..han slog in ett par siffror som stod på paketen...och vips..så funkade allt!

Hem..med mitt lilla paket....provade..jaha..det jag skickat efter..var för stort....
Så nu har jag varit tillbaka på Willy´s...för säkerhets skull...tog jag ett kvitto...på att jag skickat tillbaka varorna!!!

Fick mina väggord..idag..så nu sitter dom på plats i sovrummet!
Beställde dom på " Vinylfabriken "...snabb service måste jag säga! Fick dom efter bara ett par dagar!

 Vilka tänkvärda ord....





Dom orden är dom första jag kommer att se, nu när jag vaknar på mornarna!

Nu är det strax " Halv åtta hos mej "

Önskar er en bra kväll! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vad skönt med en tur till frissan.Men vilket strul med paket från HM har jag aldrig råkat ut för men till mej skickar dom ett sms när det finns i affären.Så då säjer jag bara dom siffrorna.Är nöjd med det.Vad snygga väggord.ja det är ju bara så himla fint.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika