tisdag 15 februari 2011

Kallt....

Som jag har frusit idag...fy..även om det inte har varit så kallt, så gör vinden att det känns ännu kallare....
Jag vet ju att jag har fötter...men har inte känt till dom idag....:(

Började med frukost hos bästaste Anki, blev bjuden på nybakt surdegsbröd...ni anar inte hur gott det var..mmm!

Sen åkte vi  ner till stan, gick en sväng i Hasselbacken och höll på att frysa ihjäl. Gick vidare till Röda Rummet, där vi tog en kopp kaffe. Frös...där också...

Sen gick vi till Guldfynd och träffade samma underbara tjej som sist. Tror att jag måste ta reda på vad hon heter, så att jag kan skriva namnet här!

Hon hjälpte mej med namnbrickorna, så att jag fick på större öglor. Så nu har jag dom på mitt nya halsband!

Känns som om, jag har dom jag tycker allra mest om..närmast hjärtat!!!

Sen hem...tog på mej raggsockor..underbart!!

Pratat lite med Josefine, hon har varit på vårdcentralen i Ljungskile. Läk skulle ringa och konsultera infektionsmott, eftersom hon fortfarande är så yr. Funderar ev på om det är en infektion av ngt slag...
Älskade unge!!! nu tycker jag att det får vara nog..och att du skall bli frisk NU..helst igår!!!

Sitter nu och tittar på " Sofias Änglar " på tv:n, är ett fantastiskt program!
Skall fortsätta och slappa...
Önskar er en fortsatt bra kväll och var rädda om er! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika