onsdag 16 februari 2011

Kaffe på morgonen....

Tänk att denna dryck kan vara så god! Dricker som ni säkert redan förstått mycket kaffe. Sitter nu med en kopp..mmm.
Har väl ärvt det också..om man nu kan ärva sådant..hihi..efter min pappa.
Så fort vi sågs,,var det alltid...
" Skall vi inte ha en kopp kaffe " Åhh...pappa..jag SAKNAR dej så..!!!




Var bara tvungen att lägga upp dessa bilder igen......


Idag är det tvättdag. Började kl 07, och är faktiskt snart klar. Då är det " bara " stryktvätten som skall tas omhand.

Gråmulen dag och -6c, och blåser som vanligt..ser så kallt ut.
Läste i GP idag, att är det -15c och blåser 20 m/s. är den verkliga temperaturen.....-30c. Undra på att det är kallt...!

I eftermiddag skall jag träffa Josefine en sväng innan hon åker till jobbet. Annars en lugn dag!

Ha en underbar dag! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej Annika!
    Kul att du ville vara med i min utlottning. Lycka till!
    Vilket fin namn du har på din blogg..älskar änglar.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika