söndag 4 september 2022

Längesedan…!!

 Hej på er!

Men kära någon, jag har ju inte varit här inne och skrivit på länge! Trodde iaf att jag varit här i augusti men inte då! Jag fick en fråga igår om jag slutat att blogga, men det har jag ju inte, lite knöligare att blogga från mobilen än vad det var från datorn!

Men hur som helst, nu är jag här igen, och idag blir det två inlägg!

Jag kommer knappt ihåg vad jag gjort under augusti, men jag har haft Loke lite och sedan gjort det jag är bäst på…fikat!

Så här kommer en kavalkad av bilder, men som det brukar! Inte i ordning!

Jag har varit hos bästa K, är som jag skrivit tidigsre! En lisa för själen att vara där!

Jag har varit hos min äldsta med familj och sockerkakan har mitt barnbarn bakat 😄
Jag har själv bakat lite..

Jag har varit på Stallgården med bästa A..

Jag har varit med min yngsta och Loke, både vid hundbadet på Bodele och Saltkällan..








Jag har givetvis även varit hos lilla mamma, men det och lite till kommer i nästa inlägg!

Önskar er alla en fortsatt fin dag, så kommer nästa inlägg strax!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika