fredag 22 juli 2022

Lång tillbakablick…!!



 God eftermiddag denna gråa och lite regniga dag! Annars har vi haft två dagar med så varmt! Över + 30 c. Jag älskar värme, men även jag tyckte att det var lite varmt!

Ja sedan sist så har det varit midsommar och den var väldigt lugn! 

Sedan har jag träffat goda vänner, och ett par av dom var hemma hos mig för ett par veckor sedan..


Alltid trevligt att få lite presenter..😄

Sen har jag varit hos lilla mamma rensat rabatter och plockat…

Så gott med smultron, och var så längesedan jag åt det!

Ja som sagt jag har ju fikat med A på Stallgården


Och igår var jag hemma hos en annan A. Hon hade gjort rabarberpaj som var så god..



Men nu till lite annat..
Jag satte luktärt frön tidigt i våras och alla frön tog sig. Satte ut krukan på balkongen och jippi..jag kunde plocka några buketter av mina älsklingsblommor!…



Men så kom dagarna när jag och A var på semester ett par dagar i Göteborg, och då var det så varmt, så när jag kom hem hade det mesta tyvärr vissnat

Ja Göteborg.. vi bodde på samma hotell som sist, även denna gången uppgraderade vi rummen och det innebär utsikt och dubbelrum. Lite lyxigt med stort rum!



Nu kommer en kavalkad av bilder..på mat, fika och Trädgårdsföreningen..så håll till godo…






















Blir så trött..bloggar från mobilen och bilderna kommer fortfarande i en enda röra!!

Men hur som helst var det några underbara dagar, och som ni ser blommade rosorna i Trädgårdsföreningen!

Detta är lite av vad som hänt, sedan måste jag bara visa..det har varit en konstnär med motorsåg i Hasselbacken, och av ett dött träd har han åstadkommit detta fantastiska!





Tänk med en motorsåg…

Ja detta var en liten sammanfattning av nästan en månad!

Så nu önskar jag er en fortsatt fin dag och helg!

Var rädda om er och varandra!!!

Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika