söndag 9 januari 2022

Nytt År 2022!

 Hej på er denna mulna och gråa söndag! Tänk då skriver vi redan 9:e januari och vi skall även lära oss skriva 2022!

Tänk jag trodde inte det var så många dagar sedan jag var här sist, men det var ju strax efter jul!

God fortsättning på nya året önskar jag dig som läser min blogg!

Ja det nya året firade jag väldigt lugnt. L som jag skulle firat med fick Corona på jul och egentligen spelar det mig ingen roll, om jag sitter själv på nyår!

Jag har givetvis träffat goda vänner och fikat…


Det här är från Stallgården!

Sen träffade jag bästa A på Torp och där fick jag en försenad födelsedagspresent..

Så gulligt!
Tänk så svårt det är att få till dagar att ses! Men så är det och när vi ses skulle vi behöva många timmar, att sitta och prata om allt!

Jag har även haft Loke lite, för husse har varit ledig i mellandagarna!

Ja sedan har jag varit på kalas till min äldsta dotter! Jag frågar mig? Var har dessa 36 år tagit vägen?? Tänk dessutom hur mycket som har hänt under dessa år!

I fredags var det så dags för det sista vad det gällde bouppteckningen! Kan bara säga att hela den är en katastrof!
Men ni kan vänta er att nästa inlägg kommer bara att handla om den!

Jag har tyckt att jag ser lite sämre, så igår var jag hos optikern. Synen har försämrats men bara lite. Behöver ändå ha ny känner jag, men då är det ju bågar!! Eftersom jag inte kan se hur bågarna ser ut på mig måste jag ju lita till någon annan!
Så på tisdag skall A-L följa med och se vilken hon tycker!

Nu mina vänner skall jag sätta mig och fundera på en anmälan till ARN vad det gäller bouppteckningen, så då förstår ni nog hur illa det är!

Jag önskar er alla, en fortsatt fin söndag!
Var rädda om er och varandra!
Kram Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika