måndag 13 december 2021

Julbak…Göteborg…och Gofika!!

 Tänk, idag är det Lucia! Ute är det grått och tyvärr töar snön bort! Jag hade önskat att vi hade fått en vit jul! Men vem vet, kanske blir det så!

Dagarna går, och jag har haft så mysiga dagar!

Jag har varit på gofika hos K..


Så gott…
Sen har jag varit hos A-L…


Sen har jag träffat A på Stallgården…


Ja ni ser ju vad jag gör om dagarna! Men däremellan har jag Loke, och igår var jag på kusten hos lilla mamma!
Hon är fantastisk och hade pyntat så fint även klätt sin lilla gran! Tänk för ett år sedan, vem hade då trott, att mamma skulle bli så pigg! Jag är så tacksam och lycklig att det blivit så bra!

Förra söndagen var också en så ljuvlig dag!
Jag gick på morgonen till min äldsta med familj och där bakade vi..


Lussekatter och pepparkakor! En ljuvlig dag som avslutades med middag hos dom!

Så i lördags var det då dags för min födelsedagspresent från mina döttrar!
Vi åkte tåget till Göteborg, och vi började med en mysfika på…



Sedan gick vi lite på stan innan det var dags för middag på restaurang Olivia..


Är nog den godaste pastan som jag ätit på länge…




Sen var det dags för Operan…



Vi såg en föreställning, som jag inte ens minns namnet på! Handlade om julen och kaoset. Var en riktig besvikelse! Jag hade tänkt att det skulle handla om julen och att körerna skulle sjunga julsånger! Men inte då!
Vi åkte sedan hem med tåget!

Tack älskade döttrar för en fantastisk dag. Denna kommer jag att gömma i mitt hjärta!

Ja detta är vad jag har hittat på, och jag har givetvis även fikat med L.

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin Lucia och stressa inte,  för det blir jul ändå!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


1 kommentar:

  1. Kikar in och ser att allt är bra med dig. Mysiga dagar.
    Förstår att det är skönt att din mamma är så mycket piggare, det gläder verkligen :)
    Önskar dig en trevlig 4:e adventshelg. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika