onsdag 17 november 2021

Ullared..och Höstväder..!!!

 God förmiddag på er!

Undra om ni har lika trist väder som jag har? Regn, blåst och så grått! Alltså nu har jag tröttnat på detta väder, och om det finns en ”vädergud” eller någon annan, så ber jag! ”Snälla kan jag få lite snö”?

Hoppas att ni iaf bortsett från vädret har det bra!

Här rullar dagarna på i ett rasande tempo! Tycker att jag har skrivit det väldigt ofta den sista tiden!

Jag umgås med nära och kära, fikar och passar Loke. 

Sen har det varit lite utflykter också!

För en vecka sedan åkte min yngsta och jag till…



Var en del när vi kom dit, men tror det berodde på att Pernilla Wahlgren var där. Hon har ju försäljning av sina kläder där. Kul att titta på folk som står bakom pelare för att ta en bild av henne !
När hon sedan avslutade sitt besök, så blev det genast lite mindre med folk.

Vi gick och tittade lite och bl a på jultorget…


Många fina julsaker men nej, jag har verkligen så det räcker!
Vi åt middag där och inga köer och det var det inte heller vid kassorna!
Jag handlade nästan ingenting utan såg det mer som en mysig utflykt!

I fredags var det så dags för nästa utflykt! Skojar lite..jag åkte till Vänersborg och där bytte jag till vinterdäck! Under tiden som det gjordes gick jag till …

Nordfeldts och fikade. Går alltid dit när det är dags för däckbyte! Inte så mysigt fik kanske, men så mycket gott och sååå mycket laktosfritt, och framförallt jättetrevlig personal!!

Ja det var lite av förra veckan, och denna vecka har jag hittills haft Loke och även såklart hunnit med att fika!

Nu är det snart helg igen och då händer det lite roligheter, men det återkommer jag till i nästa blogginlägg! 

Jag kommer även att ha ett blogginlägg någon dag om firman som sköter eller inte sköter vår bouppteckning! Kommer även att skriva ett omdöme om dom, som andra kan läsa!

Men fram till nästa inlägg så får ni ha det så bra!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika