lördag 24 oktober 2020

Hallå där...!!!

 Men hör ni ni, jag har inte varit här sedan 29 augusti!!! Vad är det som har hänt kanske ni undrar??

Jag kan säga att det varit lite rörigt runt mig, men visst inte mer än att jag skulle kunnat sätta mig ner och skriva lite!!

Är det någon idé att skriva att jag skall bättra mig...?? Jaaa det måste jag, för jag gillar ju att skriva här!

Sedan jag var här senast så klart att jag har umgåtts med goda vänner, fikat som alltid, varit flera gånger hos min mamma och handlat för henne! jag har även varit flera gånger hos min faster, och hon har även varit en sväng på lasarettet igen!

Sen har jag fyllt år, jag har varit på ett fantastiskt bröllop till min äldsta och då var det även namngivning till mitt älskade lilla barnbarn!!

Men vad tror ni annars?? Har hösten kommit? Här har det vissa mornar varit minus grader för att sedan vara plus grader! 

Jag älskar hösten och dessa fantastiska färger som träden har, även den ljuvliga luften som är!

Tänk snart är det första november och om två månader från idag är det julafton! Min bästa (eller nästan) dag på hela året!

Med tanke på att det är sol och +12 c så är det lite svårt att förstå och vi snart är där!



Lite bilder från min födelsedag!

Fick så fina saker....
och en ljuvlig bukett...!!!

Måste bara ta med dessa två bilder! Är från en tidig morgonpromenad med Loke...
Var en fantastisk soluppgång!

Sedan har även denna goding fyllt år!! Tänk han fyllde 1 år!! Det firade vi så klart!!

Ja det har säker hänt mycket mer på dessa två månader!! Som sagt skall nu försöka att komma tillbaka redan i morgon!
Då blir det middag här för min yngsta med familj!

Kan ju även säga vad jag gjort idag! Liselotte har varit här och sedan har jag bakat minisemlor och nu skall jag strax dammsuga!!

Så mina vänner och jag hoppas att ni kommer fortsätta att kika in här hos mig! Får ni ha en fortsatt ljuvlig lördag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika