lördag 29 augusti 2020

Loke..och Björnbär...!!

 Hej på er!

Mulen dag och har regnat lite, annars är det varmt och dessa dagar som gått har bjudit på sol och värme!

Tänk om hösten som nu är på gång blir så här..med hög luft, sol och härlig temperatur!

Nu är vi snart inne i september och då är vi inne i min månad!!



Jag älskar regnbågar och här en morgon var det en fantastisk soluppgång, sedan började det regna och då kom denna vackra båge upp!

Jag måste säga att jag är så glad för dessa björnbär och tänk jag har inte plockat dom själv utan fick dom av snälla C. Älskar varma björnbär och vaniljglass!! Kan nästan inte bli en bättre efterrätt!

Annars har jag sprungit, plockat bort lite på balkongen och städat.

Jag har även haft denna godingen! Åh som jag älskar honom!!


Sen bland det bästa av allt..jag blev bjuden på middag när jag har haft honom. Finns det någonting bättre än att få sätta sig till dukat bord! Det var så gott!!

Men nu skall jag fortsätta på balkongen så jag tänkte bara kika in här och säga Hej!

Ha nu en fortsatt fin dag och helg!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


2 kommentarer:

  1. Kikar bara in och lämnar en kram :) Katarina.

    SvaraRadera
  2. Ååå Vilken fin hund. Älskar hundar. Kram Christina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika