onsdag 31 juli 2019

VARMA dagar......!!!!

Hej på er!

I dag är det lite svalare, fast det var det även i går! Annars har vi haft några fantastiska dagar! Med sol och VÄRME!!!

Jag demade ice coffee torsd-fred förra veckan. Jag var på Coop Överby och jag kan säga så här...nästan inte en enda kund, och det var ju självklart med det vädret att de inte handlar utan solar och badar!

Egentligen dumt att ha demo på sommaren och i detta fall, eftersom säljaren tydl hade semester!!

Efter demot i fredags åkte jag raka vägen till kusten, så där har jag varit tills i går!

Jag har njutit av det ljuvliga vädret, ätit och druckit gott och sovit som en gudinna!!




 Fikat som vanligt på Hamnbageriet...

I Söndags var vi på Smögen och Skäret....

 Alltså vilket väder....( men sen på eftermiddagen blev det världens regn och åskoväder)

 Tänk när jag var ung, då åkte jag Soten (såg inte ut som i dag) från Smögen och till Lysekil..där köpte jag Hollywood jeans..ja det var tider det!!

 Hållö fyr..tänk i dag är det vandrarhem där, och jag kan tro att det är välbesökt..liksom "kyrkan" att man alltså kan vigas där!
 Värmen höll i sig..detta är alltså i skuggan och på sen eftermiddagen!!

Sprungit har jag som vanligt gjort, tidigt på morgonen!! Hade glömt mina löparskor så sprang i vanliga sneakers..hmmm men det gick bra det också! Berodde antagligen på att omgivningarna är så fina...ha ha

Tja så hann jag också med att bli getingstucken på ett finger. Vet inte när jag blev det senast..men blev tack och lov ingen reaktion alls..förutom att det gjorde ont....

I går förmiddag åkte jag då hem igen. Men innan jag kom hem, var det fika hos min bästa vän A-L.
 Hennes man är så händig och duktig..så han har byggt en pergola, det är inte riktigt klart ännu..men sååå bra! Hon står för idéerna och han bygger!

 Blåste i går och började även regna..då satt vi här en stund....
 Mina älsklings blommor...och doften....

I morse var det tvätt och löpning..när det var färdigt gick jag hem till Liselotte på frukost och "gofika"

Vi gick sedan ut på stan för det är matmarknad....
 En del människor, men oj så lite stånd mot hur det varit tidigare år!!


Nej nu skall jag stryka lite, så jag önskar er alla en fortsatt mysig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika