onsdag 14 november 2018

Göteborg..och "tur" med Västtrafik...!!!

Go kväll!

Varit en grå dag även i dag, men så skönt ändå! Ingen vind och termometern har visat runt +10 c. Är ju helt fantastiskt..mitten på november och värmen håller i sig!

Ja då har jag som vanligt..träffat Liselotte och fikat både hos henne och hos mig!

I går hade Josefine och jag mysfika på Torp. Just detta att sitta i lugn och ro..och bara prata det är så skönt!

Efter att vi fikat och tittat runt lite så gick jag till Hemtex och köpte en "liten" bil. Vet precis vad och var jag skall ha den, när jag julpyntar!

Jag vet inte om jag skrivit här, att jag hade "turen" att få regionen runt med Västtrafik!

Jag fick hem ett formulär som skulle fyllas i och skickas in till Västtrafik om man hade turen med sig, skulle man få regionen runt.
Vilket innebär att man kan åka buss eller tåg gratis under 14 dagar och tänk jag hade den turen!

Så idag aktiverade jag mitt kort och åkte till Göteborg!

Där träffade jag älskade Yohanna och vi började med att fika.
Säger detsamma om henne, just detta att kunna sitta i lugn och ro och prata.

Jag är så stolt över mina fantastiska döttrar och vi har en så fin relation!

Yohanna och jag gick sedan lite i affärer och var bl a inne på Dimoda..oj oj så mycket fint de har!!

Vi åt även lunch och jag hade förmånen att bli bjuden, så jag niger och tackar igen!

 Min "lilla" bil....

 Granar från Ikea och resten från Dimoda....

 Måste bara visa denna kyrka! den knåpade mor, far och jag ihop för flera år sedan...
 Tog några höstkvällar att få till den..men när den sedan var klar, fick min mormor och morfar den i julklapp, och tänk..nu har jag den!

 Ett litet boktips! Jag har läst ut Anna Ihréns böcker om morden på Smögen..så nu blev det en riktig feelgood bok!!

Kan ju heller inte låta bli utan måst ta med detta trädet..inte ett löv, men blommar för fullt!

Nu är det dags att sluta! Så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika