torsdag 25 oktober 2018

Lämnat blod..och inställt demo...bl a..!!

Solen skiner och det är en ljuvlig höstdag!

Hoppas att ni har det bra och att även ni kan njuta lite av det fina vädret!

Ja vad har då hänt sedan sist?
Jag har varit hos frissan, kan ju inte bestämma mig vilken frisyr jag skall ha, så nu blev det bara att klippa lite..och jag är jättenöjd!

Sedan har jag givetvis fika...varit på Torp, köpt ny vinterjacka och sålt den gamla. Tänk så bra det är, när man på fb kan sälja lite saker! Oavsett vad det än är!

Sedan har jag bakat...

 Lussekatter med saffran...

I går eftermiddag bakade jag även lussekatter utan saffran, eftersom inte alla gillar det!

Jag har även demat..och det gjorde jag i Lysekil. Så trevlig personal och sedan gjorde jag ett studiebesök..ha ha på en gammal arbetsplats. Där var jag i bland på midsomrarna när vi var kommenderade till kusten! Döttrarnas storasyster jobbar numera där i receptionen.

Det var som att vrida tiden tillbaka..såg likadant ut nu, som det gjorde då!

I måndags tog jag bussen till Göteborg, och där träffade jag Älskade Yohanna!!
Vi började med en fika eller frukost rättare sagt...


Efter det gick vi lite på stan...var en ljuvlig dag och jag tycker att det är så mysigt att komma ner ibland!
Så Tack Yohanna för en härlig dag!!

I går var det så dags att lämna blod...

Jag tycker att en dag, vecka, månad går fort! Men nu är det 4 månader sedan sist..och var har det månaderna tagit vägen!?

Jag blir ju så pigg efteråt..värre än värst bloddopningen..ha ha
Så när jag kom hem strök jag min tvätt, bäddade rent, dammsög, putsade fönster, lagade middag och bakade lussekatter!!
Så då förstår ni....

I morse satte jag mig så i lilla bilen och åkte till Trollhättan. Skulle dema på Coop Överby. Var nästan framme då säljaren ringer och säger..." Du kan vända..."
Va??? Ja det finns inga varor och nästan ingen personal...
City Gross har öppnat även på Överby, så en del personal har gått dit....
Så av demot blev det ingenting!

I stället blev det fika hos Liselotte!

Ha nu en fortsatt härlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika