fredag 15 juni 2018

Liseberg med de Bästa..!!!

Go kväll på er!

Solen skiner och det blåser, så vädret är som vanligt alltså!!

När det var Mors dag så hade jag önskat mig att döttrarna och jag skulle åka till Liseberg!

I tisdags var det så dags..solen strålade och det var varmt!! Alltså ett perfekt väder.
Josefine hämtade mig på eftermiddagen och Yohanna mötte upp inne på Liseberg.

Det var en så där magisk dag, som vissa dagar bara kan vara, och dessutom med de Bästa!!

Tack Älskade döttrar för en underbar dag på Liseberg!!





 Tack även för fika, glass, och entrén!!!

Annars har jag ju som vanligt, sprungit och fikat, och i går åkte jag till A-L och därifrån åkte vi vidare till Lysekil...

 Mulet och grått och Blåste....

Men ännu en gång, vad spelar vädret för roll, när man har trevligt sällskap!!

Fikade gjorde vi så klart, och jag åt en jättegod rabarberpaj!!

Jag har även varit och lämnat blod! Känns alltid så bra när jag gjort det, och ersättningen skänker jag som alltid till Barncancerfonden!

Nu skall jag gå och frysa in mina kakor som jag har bakat.

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll och helg! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika