måndag 11 juni 2018

Bröllopsdag...och Kusten...!!!

Börjar dagens inlägg med att Gratulera Josefine och Niklas på deras 2-åriga Bröllopsdag!!



Tänk jag har inte varit hemma på nästan en vecka, så därför har det varit tyst här på bloggen!
Så tillbaka en vecka.

I tisdags morse packade jag min lilla bil, och när jag gjort det var jag en snabbsväng hos grannen.
Åkte sedan till Torp där Ann-Louise hämtade upp mig. Målet för dagens resa var Sundsby.
Det var soligt men blåsigt, men visst gick det att sitta ute...

Satt i flera timmar och det var så mysigt!
Blev sedan avsläppt på Torp och så åkte jag vidare hem till lilla mamma.

Så där har jag alltså varit i nästan en vecka.

Det har varit ett fantastiskt väder fram tills i går kväll..strålande sol och så varmt!!
Jag har varit så bortskämd med detta väder så när det i dag har regnat, tycker jag att det är så där..även om jag vet att det behövs!

Nationaldagen åkte vi till Kungshamn och Hamnbageriet.
Blev så glad när det även fanns ett laktosfritt alternativ! Underbar bakelse med blåbär!!


Jag har sedan hjälp mamma med en del saker och bl a rensat ogräs. Jag tycker ju att det är roligt, så toppen hade varit om jag hade haft en kolonilott!

Vi har även varit på Smögen och då fikat på Skäret och gått på bryggan.

 Jag tror aldrig tidigare att jag sett nät på en Vabock..( vilket den ju är till för)  på många ställen är de ju bara till "prydnad".


Varannan morgon har jag haft denna utsikten..som nu följer!




 Löpturerna på tidiga mornar har varit makalös...så ljuvligt!!

I går och idag har vi varit på Skäret, och vi har suttit inne båda dagarna. i går för att det blåste så, och idag för att det både blåste och regnade!

Men nu är jag som sagt hemma igen, och det är väldigt skönt. Fast det är härligt att vara på kusten också, och lilla mamma är fantastisk!!

Tänkte avsluta med ett litet boktips...
Den är lika mysig som hennes tidigare böcker!!

Men nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig start på veckan!!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika