måndag 7 maj 2018

Svärföräldrar...!!!

Åh vilket väder...



 Just nu har jag +23 c i skuggan och klockan är snart 17.00
 Bästa är, att det iaf skall hålla i sig några dagar till!

I morse sprang jag, härligt att känna att det går lättare och lättare! Tvättade givetvis under tiden och så var det även en snabbfika hos Jane!

Gick sedan till Uddevallahem och valde ut ny matta till köket! Är ju så att den har varit felanmäld i drygt två år. Men de som egentligen skulle ta tag i detta..tja där har det ju inte hänt någonting. Så nu byter Uddevallahem den ist!!

Efter det gick jag och mötte upp Ann-Louise så gick vi till Yerba. Vi satt ute, men för det första fanns det nästan inga utemöbler och sedan var de så obekväma, tyvärr!!
Annars är det ju en lisa för själen att sitta där!!

Helgen som gick var så där jättemysig!!

I lördags var jag ju hos Amandas föräldrar.  Det var första gången vi träffades, och det var jättetrevligt.
De bjöd på så god mat och till kaffet var det pannacotta...mmmm


Jag tycker ju att det är så trevligt att träffa nya människor..och som sagt svårt att prata har jag ju inte!
Vi satt hela tiden i deras uterum och det var en underbar kväll!!
Så jag Tackar för god mat och trevligt sällskap!!

I går kväll var Josefine, Niklas, hans föräldrar och jag på Snäckan.
Vi satt ute och det var en så mysig fikastund!
Så jag Tackar för trevligt sällskap!!

Denna helgen har alltså gått i svärföräldrarnas tecken!!

Nu skall jag fortsätta njuta på balkongen!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder :) Blommande träd och jordgubbar.
    Dina dagar fylls (oftast) med positiv energi.
    Avundas dig att våren/sommaren har kommit så långt hos dig. Men jag ska inte klaga. Snön har tinat bort mycket fortare än jag någonsin kunde gissa. Och sol och värme har vi just nu :) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika