lördag 13 januari 2018

Lite vinter...!!

God eftermiddag!

I morse när jag gick upp, och tittade ut genom fönstret, så såg jag att det var lite vitt på marken! För min del hade det gärna fått komma lite mer snö. Blir ju så mycket ljusare då! Här är ju så grått och mörkt, så när jag vaknar på morgonen vet jag knappt om det är mitt i natten eller morgon!

I dag är det även en sådan där "rå" kyla som kryper in i märg och ben! Ända är det "bara" - 1 c.

I morse var det frukost hos Lisa. Så skönt att bara göra sig i ordning och sedan sätta sig till dukat bord.

Efter frukosten åkte vi till Vänersborg och fikade på Nordfeldts..

 En av de godaste semlor jag ätit, och dessutom laktosfri!!

Annars har jag väl gjort det jag är bäst på..fikat med goda vänner!!

Men nu mina vänner skall jag gå och värma tacopajen som jag gjorde i går..så blir det paj och ett glas rött.
Lisa kommer hit..och vi äter resterna från i går!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika