onsdag 18 oktober 2017

Hösten när den är som bäst...!!!

God eftermiddag på er!

Jag älskar alla årstider, och hösten för mig är bl a som i dag! Strålande sol från en klarblå himmel och runt +7c..då är hösten som bäst!

Sen har jag ingenting emot en regnig dag eller två..bara det inte blåser!

Har du tänkt på hur fort det mörknar nu på kvällen!?

För bara några månader sedan var det ljust länge...men så är det..var årstid har sin tjusning!

Ja vad har jag gjort..ja skriver som jag brukar...sprungit och fikat.

Sen i går var Josefine och jag på "roadtrip"...

 Vi stannade på vägen..var ju tvungna att ha kaffe....

Sen var målet.....
 Jag har väl aldrig varit så där..whoow..över Ullared. Sen klart att där finns väl nästan allt..och en del till bra priser. Men långtifrån allt!

Var ljuvligt, för det var så lite folk så vi kunde gå i lugn och ro, utan att trängas eller bli påkörda på hälarna av någon kundvagn!

Var ju tvungen att titta på alla julsakerna även om jag inte skulle ha någonting.

Fika gjorde vi så klart..och det  är nog bland Sveriges billigaste!

Men hur som helst..sällskapet var fantastiskt och jättemysigt!! Handlade jag då någonting?? nej nästan ingenting!

Då var det redan onsdag...var tar veckorna vägen?? I morgon skall jag och klippa mig och sedan på fredag är det dags för jobb.
Varit lite dåligt på den fronten det senaste..eller rättare sagt jag har tackat nej till några.

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag och njut av hösten!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Med tanke på det du skrev i ditt förra inlägg. Jag är också tacksam. Jag har det bra och trivs med mitt liv. Visst, nog hade jag gärna velat jobba lite mindre så jag kan göra allt jag vill hinna med. Men men man kan inte få allt. Hoppas fortfarande på en storvinst ;) Tack för fin kommentar på min blogg. Uppskattas mycket. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika