söndag 10 september 2017

Regnet fortsätter...men förgyller dagarna ändå..såklart...!!!

God middag på er!

Bara för att jag skrev rubriken om regn..så skiner solen, och skall jag vara riktigt ärlig..så har den faktiskt gjort det lite nu på fm.
Annars har det regnat mer eller mindre sedan jag var här sist!

Förgyller ju mina dagar som ni redan vet..och då gör jag det såklart med bl a de jag Älskar mest..mina döttrar med respektive!

I torsdags förmiddag var Jane och jag på Lejas..sedan mötte jag upp Ann-Louise på stan och så gick vi till Yerba.
Hem åt middag och sedan hämtade jag upp Josefine och så var det EH på Torp. Även Niklas kom dit och gjorde oss sällskap! Så mysigt!

Fredagen demade jag hela dagen på Coop Torp. Gick finemang!
På kvällen var jag hemma hos Lisa på varma mackor...så ljuvligt att sätta sig till dukat bord!

I går var det så äntligen uppehåll...så jag gav mig ut på en löptur. hann inte så långt innan det började regna...men men blev inte så värst blöt!

Lisa kom sedan på frukost, och efter det åkte vi till Torp. Fick efter en stund sms av Yohanna att hon och Amanda var på väg, så vi bestämde att ses på IKEA.
Vi fikade tillsammans och det var så mysigt! Dom hade kommit hem några timmar tidigare från Kreta..men var ändå så pigga! Yohanna lämnade tillbaka de sista sakerna på IKEA...för i morgon börjar hon sitt nya jobb i Göteborg!

Säger Lycka Till!!!

I går kväll blev det repris av dagen innan.

I dag är de så söndag...
Startade dagen i lugn och ro..med frukost i sängen och Nyhetsmorgon!
Tänkte fortsätta med slappandet!

Så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



1 kommentar:

  1. Hej Hej Annika :D Jag försökte leta åt dig på facebook men kunde inte heller hitta dig. Men testa igen och leta efter Katarina Olofsson :) Tack för fin kommentar på bloggen. Kram kram :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika