torsdag 3 augusti 2017

REGN...och International Street Market....!!!

Regnet vräker ner, och har gjort så nu i någon timma. Även om det behövs regn..så tröttnar jag så fort på det!

De där som pustar och stönar när det är varmt och soligt kan jag inte förstå! För då kan man ju iaf gå in om man vill svalka sig. Men när det regnar så är du ju bara inne. El kanske inte, men ni förstår säkert vad jag menar!

God eftermiddag förresten!

I morse när jag vaknade, var det vindstilla...mulet men varmt.
Mötte upp Yohanna på torget och  så gick vi runt på "matmarknaden"!


Är så mysigt att gå runt..titta på allt gott och framför allt..känna alla ljuvliga dofter..från olika kök..världen över!

Efter att vi kikat runt lite, fikade vi på Lejas. Var en så mysig fika...så Tack älskade Yohanna för sällskapet!!

Meningen var att Josefine och jag skulle gått till torget nu på em...men hennes onda hals satte stopp för det!
Lilla vän, krya på dig!!

Annars har jag städat skåp...där jag har prydnadssaker..är så trött på många av sakerna så nu säljer jag av en del!!

Samlade förut på änglar...men se det har jag tröttnat på för längesedan...så nu har jag bara ngn liten framme!
Allting har sin tid!!

Likadant med tomtar...det samlade jag på förr..men inte nu...! Däremot säljer jag inte av några tomtar...ha ha.

Ikv blir det hem till Lisa...och i morgon hämtar några dom sakerna som jag har sålt!

Skrev ju i går..att jag älskar pajer...brukar göra det ofta även här hemma!

Så i förrgår blev det blåbärspaj!!

Men nu mina vänner...önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika