tisdag 20 juni 2017

Ljuvliga dagar...!!!

Go kväll på er!!

Börjar med vädret igen!! Vilka dagar...så ljuvligt, även om det blåser!!
Tänk så mycket lättare allting blir när solen skiner och det är varmt! Man behöver inte så mycket kläder...man kan sitta ute och fika, äta middag eller sola! Älskar det!!

Sedan sist, har jag demat i Lilla Edet och det gick jättebra!! Mycket folk och trevlig personal!!

I lördags sprang jag och sedan var jag på kalas hos Liselott för hon fyllde år! Kvällen var jag med Josefine och Niklas på Snäckan...så mysigt!!

I söndags var jag hos Liselott igen..på fika. Efter det gick vi en långpromenad och på kvällen var jag hos Lisa.

I går var det så dags för en löptur igen, är så ljuvligt..och när jag sedan kommer hem igen, smakar frukosten ljuvligt!
Jag var ute strax efter 06.00...och det berodde på att jag hade laddat tvättmaskinerna innan!

När allting var klart, åkte jag hem till faster och efter ett besök hos henne åkte jag till Ann-Louise. Vi satt ute hela dagen..och kan ni tänka er...jag brände mina knän lite....

På hemvägen stannade jag till på Torp och handlade inför midsommar.

I dag har så Liselott varit här, och när hon hade gått var jag hemma hos Jane en sväng.
Jag har varit och klippt mig.
Yohanna hämtade mig efter det...så åkte vi till Snäckan..även Josefine och Niklas kom dit. Så det var en sååå mysig fika stund!!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt fin kväll och en ljuvlig Midsommar!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika







1 kommentar:

  1. Vill önska dig en riktigt Glad, Trevlig och Skön Midsommarhelg. DU ser ut att ha det bra. Härligt med sol och värme. Här har det blåst i flera dagar nu och någon regnskur då och då. Men vi fick bra väder på skolavslutningen och det var huvudsaken.
    Sköt om dig! Kram Katarina :D

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika