söndag 22 januari 2017

Slappar helg....!!!

God eftermiddag!

Vädret..ja det är som sist jag skrev..eller inte riktigt! Det har varit grått och dimma...lite duggregn! Nej nu vill jag ha sol..och kanske lite vår!! Eller är det kanske för tidigt att önska? Hur som helst..är det för mycket begärt med lite sol???

I fredags förmiddag var jag på "gofika" hos Karin!! Alltid så trevligt att komma dit..och det jag fick till kaffet var magiskt! Tja..kan ju fort inte lägga upp bilder..så ni får tänka er..en marängbotten..och på den..typ björnbärsglass och även björnbär runt omkring...
Så gott..bild finns på Instagram!

Stannade till på Torp på hemvägen och handlade lite.

I går var det riktigt slappardag!! Var inte ute på hela dagen..bara tog det lugnt och tittade bl a på skidor!

I dag har jag varit ute...hi hi..gick till Liselott på förmiddagen där det bjöds på fika. Många kanske undrar varför jag så ofta är där..och hon så sällan här!?
Jo..det är hennes egna val, eftersom hon har hund, liten dock men med mycket päls..så i detta väder blir han ju så smutsig!
Så därför är vi mest hos henne!

Sen har jag sett på skidor..och nu är det städdags!!

Så nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig söndag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika