tisdag 24 januari 2017

Jobb...och kusten...!!!

Go kväll, alla där ute!

Vädret, hur är det kanske ni undrar...eller inte!
I går var det fantastiskt..sol, men glashalt på vissa ställen! I dag har det återgått till det "normala"!! Dimma och grått!

I går morse var jag en sväng på IKEA, och precis när jag skulle gå in där så ringde min tfn.
När jag demade i dec träffade jag ju en man från Dafgård...så nu var det hans chef som ringde upp. Så nu kanske det blir lite demo även för dom fram igenom!

Jag är ju social och har inte svårt att prata..men jag tror att jag mötte min överman eller rättare sagt kvinna!
Har aldrig pratat med henne tidigare, men dryg 30 min pratade vi. Inte så mycket om jobb utan allting annat!! Säger då det...!

Efter IKEA, var det så en mysig heldag hos Ann-Louise.
När jag körde av motorvägen, för att fortsätta till henne..så trodde jag bråkdelen av en sekund att jag fått punktering! Men nej...det var glashalt!! Även hela vägen fram till henne. Trots att vi kunnat åka skridskor på vägen gick vi en promenad. Så ljuvligt i solen!!

På hemvägen hämtade jag Josefine och så var vi på Torp.

I dag var det dags för tvätt och under tiden som maskinerna gjorde sitt...fikade jag hos Jane.

När tvätten var klar, så hämtade jag Josefine och körde henne till jobbet.

Därifrån ut till Torp...där Agneta mötte upp. Det var så längesedan vi sågs...så då kan ni tänka er resten..blev många timmar på Espresso House!
Niger och säger Tack för fikat och en så mysig eftermiddag!!

Resten av veckan då...vad händer??

I morgon blir det jobb på Ica Jätten...torsdag blir det kusten och fredagen jobb på Ica Skeppet. Stannar sedan hos lilla mamma över helgen!

Men nu mina vänner..så önskar jag er alla, en fortsatt trevlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika