onsdag 21 december 2016

Nya glasögon....och berikad med goda vänner....!!!

God eftermiddag!
Vädret är detsamma..grått...dimma och duggregn! Undra hur många dagar vi har haft detta väder nu? Det är så trist!

Vill att det skall se ut så här ist....


Har så många bilder på min telefon...som jag skulle visa er här...men tyvärr kan jag inte ladda ner en enda en!!

I måndags morse var jag hos min faster, sen efter det en heldag hos Ann-Louise. Ja som vanligt så mysigt och mycket gott att äta...så ni får tänka er en bild från ett vackert dukat bord..och jag åt bl a skinkmacka och en gudomlig ris á la Malta!!!

Tisdagen var Lisa här på frukost, sedan åkte vi till Torp. Så nu är jag klar med julklapparna och inköpet av julmat! Så skönt!

På eftermiddagen var jag i Trollhättan hos Susanne. Så mysigt... blev bjuden på en ljummen äppelpaj..så gott!
Sedan blev jag överraskad med blommor och present...eftersom vi inte setts sedan jag fyllde år.
Så den bilden får ni också tänka er!!

Tack snälla rara ännu en gång för present och blommor!!!

I morse när jag vaknade, så fungerade inte min mobiltelefon!!
Stod i displayen att jag inte hade ngt sim-kort!

Tänk så beroende man är av telefonen! Som tur är kunde jag meddela mig via Facebook i datorn!

Skulle ändå till Torp..så först var jag och hämtade mina nya glasögon..jättefina och bra...!! Större "läsyta" och givetvis starkare!!

Sen var jag på 3:e med telefonen så dom bytte sim-kortet.

Efter det köpte jag en blomma och så åkte jag hem till Ann-Louise..och önskade God Jul!! Fick givetvis fika..och blev sittande där i några timmar.

Men nu är jag hemma igen..ätit middag och skall om en stund hämta Josefine.

Rubriken säger ju att jag är berikad med Goda Vänner..och om ni bara visst, ni som läser min blogg..vilka fantastiska vänner jag har!!
Dom är många och alla är fantastiska!! Jag har inga kvar...som inte är Goda!! För dom har jag gjort mig av med!!

Men nu kära läsare..är det inte säkert att jag kommer hit mer innan jul!! I morgon jobbar jag och sedan är det snart jul!!

Så jag passar på att önska er Alla en Riktigt God Jul!!
Vilket jag hoppas att ni alla får!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika