onsdag 26 oktober 2016

B12..Plastbit i mandarinburk..Hunnebostrand och Demo...!!!

Go kväll på er!

Ja då sitter jag här igen och snart har en vecka gått sedan sist!

Får vrida tiden tillbaka till fredagen....

På morgonen åkte jag till vårdcentralen i Ljungskile och fick min efterlängtade B12-spruta!

 Efter att jag hade fått den åkte jag till 7 Eleven/Shell och köpte fikat som jag brukar! Så gott!!
När jag sedan kom hem igen, kom Karin på fika.
Hon hade med sig....

Hon tyckte att den stämde så bra in på mig..så det var därför som jag fick den!! Tack igen, så gulligt!!
På kvällen var jag hemma hos T.

På lördag eftermiddag hämtade T mig, så åkte vi hem till hans mamma. Även hans bror kom dit, för han hade fyllt år dagen innan.
Jag hade bakat...

Budapestrulle och hade med. Ni tror det inte...men jag hade köpt mandarinklyftor i sockerlag på Ica. Vilka jag blandade i grädden..och kan ni tänka er..där låg det en plastbit 2 1/2 cm lång och 1 1/2 cm bred. Jättevass i kanterna!! Tänk om ett barn fått den i halsen eller svalt den!! Katastrof!! Har mailat till Ica och även skickat in plastbiten!!!
Kvällen var jag hos T.

Söndag förmiddag var jag på fika hos Liselott.
Sen på eftermiddagen hämtade Yohanna mig och Josefine, så åkte vi hem till lilla mamma. 



 Vi åkte vidare till Bella Gästis, där mor bjöd på pizza...jag åt päronpizzan igen..så god!!

 Även Hunnebo var inbäddat i regn och gråa nyanser!!

Efter pizzan åkte vi hem till mamma och fikade! Så mysigt och trevligt! Tänk det är oktober och dessa blommor..blommar vidare!

Måndag morgon tvättade jag, och sedan åkte jag till Göteborg och träffade Anki. Vi gick och fikade på ...

 Satt där en lång stund och pratade och pratade...sedan gick vi på stan och avslutade med en sallad inne i 5:an. Alltid så mysigt att ses, även om det blir lång mellan gångerna!!
När jag sedan kom hem tog jag en löptur och efter det kom Lisa.

I går var det så dags för demo igen. Denna gången i Trollhättan på Ica Jätten. Var återigen dags för Heniz senap och ketchup tillsammans med korv.
Trevlig och så välkomnande personal!
På hemvägen fikade jag hos Lisa.

Då är det dagen i dag..återigen dags för demo på samma ställe. Nu nu ikv har Lisa varit här på fika.

Men nu mina vänner skall jag bara slappa, innan det är dags för sängen!!

Så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika