tisdag 11 oktober 2016

Att bli bjuden på "gofikor"....!!

God eftermiddag på er!

Alltså detta väder..så trist! Mulet, grått och blåsigt! Men det är ju så här hösten är..eller? Vi var så bortskämda under september månad, med att vädret var ljuvligt!! Sen när vädret ändrade sig, tänkte jag..men vad är det här??
Jo..det är ju höst, och då brukar vädret vara så här..!!!

I morse började jag dagen med en löptur! Jag har ju inte tränat på en vecka..pga jobb och detta dåliga väder!

När jag sedan kom hem, bakade jag en äppelkaka, och så kom Lisbeth på fika.

Men vi går tillbaka till söndagen!

Då skulle jag ha en heldag hemma..med att bl a städa!
Började, med att damma och verkligen göra det ordentligt! När jag sedan skulle tvätta golven..kände jag för en paus. Smsade lite med Liselott..och vips var jag där, på gofika!!!

Tänk när jag sedan kom hem..gick städningen som en dans.

På kvällen var Yohanna, Josefine och jag på bion.....

 Har ni inte sett den...så gör det!! Var längesedan jag skrattade så!!

I går, tvättade jag, men inte på morgonen utan vid 10! Jag gick sedan till Lejas vid 12, dit Marianne också kom..och så blev jag bjuden på fika...

 För att jag hade fyllt år! Ibland lönar det sig att ha fyllt ...haha...

När jag sedan kom hem, bakade jag lite...

 och när det var klart..var det dags för en ny sväng till Lejas..där Helené mötte upp.
Var så längesedan sist! Men lika trevligt som vanligt!!

I går kväll var så Lisa här.

Ja mina vänner det var ett par av mina dagar..och som ni ser..så trots vädret..så gäller det att förgylla sina dagar!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt härlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika