onsdag 28 september 2016

Ett år har gått...!!!

Hej på er!!

Vad är det för väder?? Natten som gått har regnet vräkt ner och det har blåst! Det är fortfarande ganska varmt, och kan ni tänka er...det BLÅSER fortfarande!!

I söndags var det ett år sedan jag flyttade "hem" igen..efter att ha varit "hemlös" i 7 veckor!  Lägenheten stamrenoverades och jag hade min väska och flyttade runt!
Helt otroligt så fort det gått! Vet att jag tänkte när jag var mitt i detta, att opps så fort dessa 7 veckor ändå gick!
Sen beror det ju så klart på hur man är, men jag tyckte aldrig att det var jobbigt att flytta runt!

Tack igen!! till er som ställde upp med mat, husrum och fika!

Söndagen började jag med frukost hos Lisa, sen på eftermiddagen var Liselott, här på lite mat.

Måndagen sprang jag, och sedan träffade jag Lisbeth på Yerba och så fikade vi. När hon sedan gick i väg, satt jag kar en stund och läste.
På eftermiddagen var Josefine och jag på Torp.

I går var det som vanligt, en heeel dag hos Ann-Louise! Lika mysigt som vanligt och blir så uppassad! Det är en lisa för själen att vara där och ladda batterierna!
I går kväll var Lisa här

Då var det onsdag!

Sprang i morse...började det regna?? Japp, var blöt när jag kom hem igen? Jaa....
Då tänkte jag på Josefine som har jobbat i natt...gått ute i regn och blåst och blev så klart genomblöt!!

Det var andra natten hon jobbade, efter att ha varit sjukskriven några veckor..p g a trafikolyckan!!

Nu har jag fixat till mig, och skall snart gå hem till Liselott. I eftermiddag skall jag nog träffa Josefine en sväng.

Men nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Stort och varmt Grattis i efterskott Annika på din stora dag :D Vilken härlig buffé du dukade upp. Kul att få bli uppvaktad. Det är du värd. Så roligt att få åka till Stockholm före jul. Mycket fint att titta på, alla julbelysningar. Gå ut och äta och drick gott. Det blir mysigt :) Du är så duktig på att ta vara på livet. Fler borde vara som du. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Oj året går fort du Annika! Kommer ihåg det väl när du levde i kappsäck;) Mysigt med fika o träffar med bästa vänner❤ Ja det var ett riktigt oväder i natt o nu som bortblåst!! Solen skiner o blåser liite...Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika