fredag 2 september 2016

Älskar och saknar dig....!!!

I dag skulle min pappa fyllt 85 år!

Tänk att det gått 6 år sedan du gick bort..du blev 78 år och tänk så mycket som har hänt på dessa 6 år!
Jag skulle kunna skriva om allt det där, men jag tror på något vis, att du vet precis allt som hänt, och att du är med mig varje dag!
Det har inte gått en enda dag, utan att jag tänkt på dig, eller sagt några ord som du ofta brukade säga!

Hur som helst så hoppas jag att du har det bra där du är, och att du kommer att fira din dag stort!






"Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör....."

Jag Älskar och saknar dig! /Annika








1 kommentar:

  1. Min pappa är 71 och mamma ska fylla 70. Det känns långt borta att de ska gå bort, men jag vet ju hur skört livet är, och hur fort det kan gå. Kramar om och hoppas att din pappa har det bra där han är/Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika