onsdag 24 augusti 2016

Roadtripp med Älskade Yohanna...bl a...!!!

Go kväll på er!!

Har varit skön luft de senaste dagarna, och sedan har ju solen visat sig. Framför allt i går!

I måndags morse tvättade jag och sprang en sväng.
Sedan hämtade jag Yohanna och så åkte vi på roadtripp!

Målet var Lidköping, så vi började med Rörstrands outlet...

 Sen tog vi en promenad i centrum. Lidköping är en fantastisk liten stad!
 Många butiker och så många fik!!
 Vi gick till....
 Hade tänkt sitta ute, men vi var tvungna att gå in igen..pga alla getingar!
 Jag älskar Läckökringlan, så för mig var det inte ett svårt val, bland alla andra godsaker!!!

När vi fikat klar, gick vi och tittade lite i butiker, och sedan var nästa mål Läckö...
 När vi kom dit regnade det..men vad spelade det för roll, vi hade ju paraplyer!!
 Slottet ligger så vackert!!

 Därifrån åkte vi till Spiken....
 Men det mesta var stängt, för säsongen är ju över!!!

På hemvägen stannade vi på Överby köpcentrum och där åt jag....
 Vi gick även där i lite butiker, och sedan var jag och provade stövlar....
 Skaften ser gigantiska ut..ha ha men bilden ljuger verkligen!

Då mina vänner skall jag sammanfatta denna måndag!!!

Jag blev bjuden på fika i Lidköping, jag blev bjuden på pizzan på Överby, jag fick stövlarna med ljuvliga iläggssulor!!!

Så jag säger det igen!!! Tack älskade Yohanna du är fantastisk!!!!

I går förmiddag, åkte jag till Ann-Louise, och som vanligt tillbringade jag hela dagen där! Var ett ljuvligt väder, men vi var också tvungna att sitta inne och äta för alla getingar!

I morse var det så dags igen för en löptur.
Efter det fikade jag på Lejas med Jane. Hämtade sedan bilen och åkte hem till Lisbeth.
Blev bjuden på en ljuvlig blåbärspaj!!

Kan ni tänka er, när vi satt där i uterummet, stod detta ljuvliga djur...bara en liten bit ifrån oss...

 Åkte direkt från Lisebeth och hämtade Yohanna och Josefine, så har vi varit på Torp en sväng!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt härlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika