söndag 21 augusti 2016

Heldag i Göteborg med mina fantastiska döttrar..!!!!

Go eftermiddag eller kväll!

Har varit en mulen dag, men så skön luft, varmt alltså..och sedan några timmar skiner solen, så därför säger jag..God eftermiddag!!

I fredags hämtade jag först Yohanna och sedan Josefine, så åkte vi till Göteborg. Var ett ljuvligt väder och det var mycket folk. Var Göteborgs kulturkalas, så det fanns mycket att titta på, om man nu ville det!

Vi började givetvis med att...

 Satt ute och njöt på Cappuccino.....

Vi gick sedan lite i affärer och jag kan säga, att jag handlade nästan ingenting! Yohanna däremot handlade en del kläder.

Kan ni tänka er..jag fick min langos. Missade ju det när matmarknaden var här i stan, pga vädret!

Vi satt i solen och njöt...och det bästa av allt, den var laktosfri!! Alltså gräddfilen men även osten!! Jag blir så lycklig, att det finns alternativ!!

Jag älskar detta, att ha en heldag och gå i lugn och ro, ingen stress, sedan gör det ju inte saken sämre, att jag tycker om Göteborg och att jag var där med dom två som jag Älskar mest!
Så Tack mina döttrar för en ljuvlig dag!!

På hemvägen stannade vi till i Kungälv och handlade lite på kexfabriken!

I går var en riktig slappardag!
Började med en löptur, åt frukost i lugn och ro. Fixade sedan här hemma bl a målade jag bordet som står på balkongen!

Kikade på klockan i morse, tänkte antingen är hon 05.40 el 06.40..så somna om! Men tyckte att jag var ovanligt pigg, så tittade närmare..då var klockan 07.40!!
Jag tyckte kanske att det fortfarande var lite mörkt..gick upp och då var det så dimmigt!

Liselott bjöd på förmiddagsfika, och när jag skulle gå hem fick jag med mig massor av äpplen. Hem, gjorde en äppelpaj...så kom Lisa på fika. Vilken vi avnjöt i solen på balkongen!!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll och en fantastisk start på veckan!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika