tisdag 5 juli 2016

Inlägg utan bröllopsbilder....!!

God eftermiddag på er!!

Ja ja, jag vet att jag skrev att nästa inlägg skall handla om Josefine och Niklas bröllop.
Varför gör det då inte det?? Jo jag måste sätta mej och titta igenom flera hundra bilder, för att då välja ut några till ett inlägg!

Så därför blir det ett vanligt inlägg just nu..sen vet man aldrig..kanske att jag återkommer senare i dag med det jag lovat!!

Hur som helst, i söndags morse sprang jag. Sedan åkte M-L och jag till IKEA där vi tillbringade flera timmar.

I går morse tvättade jag och sedan kom Liselott hit på fika. Satt sedan en stund på balkongen och läste...var en riktig slappardag!!

I dag har varit likadan!

Efter löptur och frukost tog jag med mig en bok och så gick jag till Yerba....

Började med att sitta ute, men det var inte länge..solen gick i moln och då var det mysigare att gå in och sätta sig!

Nu däremot har solen visat sig en stund, så jag skall strax gå ut och sätta mig på balkongen igen.
Vissa dagar är ju så här..att jag vill ta det lugnt och bara vara. Är inte ofta!!! Men ibland händer det...och när jag själv väljer att bara vara är det skönt!

Annars är jag så social och sällskapssjuk..så som sagt det är inte ofta jag vaken är själv eller fikar själv! Men ibland så!

Men nu mina vänner är det balkongen som gäller och sedan titta på alla bröllopsbilder!

I morgon blir det "demo" i Lysekil,då är det Rynkeby Lemonade, och på torsdag skall jag träffa Agneta! Det skall bli så kul, var ett tag sedan sist..så jag kan tro att några timmar försvinner i ett nafs!!

Ha det nu gott mina vänner!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att "bara vara" för sig själv en stund, även om man också är väldigt social! Man behöver nog både ock helt enkelt. Bröllopsbilder, vad spännande!
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Guud va häftigt att du fick åka en Hercules :) Vilken upplevelse. Vad mycket roligt och trevligt du får vara med om. Du fyller dina dagar bara med positiva saker. Härligt! Ha en fortsatt trevlig och fin sommar. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika